Foscam  Polska Dystrybutor sklep online
Dlaczego nie mogę połączyć się zdalnie z kamerą Foscam P2P za pomocą aplikacji Foscam?

Wykonaj poniższe kroki rozwiązywania problemów, aby rozwiązać problemy uniemożliwiające aplikacji Foscam dostęp do obrazu wideo z kamery.


Rozwiązanie: Aplikacja Foscam generuje komunikat o błędzie „Nie udało się połączyć, spróbuj ponownie”.
Krok 1: Sprawdź, czy kamera Foscam jest podłączona do Internetu.
Jeśli możesz zalogować się do kamery z aplikacji Foscam, gdy urządzenie mobilne jest podłączony do tej samej sieci, co kamera, którą łączy się z Internetem.
Krok 2: Sprawdź, czy urządzenie mobilne jest podłączone do Internetu.
Otwórz przeglądarkę internetową na urządzeniu mobilnym i spróbuj uzyskać dostęp do strony internetowej. Jeśli witryna jest dostępna , urządzenie mobilne ma dostęp do Internetu.
Krok 3: Sprawdź, czy funkcja P2P kamery jest włączona.
Zaloguj się do kamery za pomocą przeglądarki internetowej na komputerze podłączonym do tej samej sieci LAN. Przejdź do Ustawienia → Sieć → P2P i zweryfikuj funkcja jest włączona. Lub zmodyfikuj port P2P na inny.
Kliknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące logowania się do kamery poprzez przeglądarkę internetową na komputerze.
Krok 4: Zmniejsz szybkość transmisji i liczbę klatek na sekundę obrazu wideo na żywo z kamery.
Istnieją czasy, kiedy prędkość i ruch sieciowy mogą zmniejszyć ilość danych/wideo, do których urządzenie mobilne może uzyskać dostęp.
W takim przypadku zmniejszenie ilości surowych danych wideo wysyłanych do urządzenia mobilnego może rozwiązać taki problem związany z siecią.

Krok 5: Zmień port P2P kamery w przypadku, gdy port jest blokowany przez zaporę sieciową routera lub usługodawcę internetowego.

Jeśli Twoja kamera umożliwia zmianę numeru portu P2P w sposób pokazany poniżej,  możesz zmienić port P2P na dowolną liczbę z zakresu od 10000 do 60000.

Krok 6: Sprawdź, czy w aparacie są potrzebne aktualizacje oprogramowania sprzętowego i upewnij się, że aplikacja Foscam jest aktualna do najnowszej wersji. Po aktualizacji spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Krok 7: Jeśli wszystkie powyższe kroki nie rozwiążą Twojej sprawy, wyślij UID swojej kamery na adres support@foscam.com, aby uzyskać pomoc. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl