Foscam  Polska Dystrybutor sklep online
Dlaczego nie mogę uzyskać zdalnego dostępu do kamery przez Internet przy użyciu protokołu DDNS i por

Omówienie: Kamera SD została skonfigurowana do korzystania z konfiguracji DDNS i portu w celu uzyskania zdalnego dostępu. Próba uzyskania dostępu do kamery zakończyła się niepowodzeniem. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi możliwymi problemami i rozwiązaniami.
Problem 1: Ustawienia zdalnego dostępu zostały nieprawidłowo skonfigurowane.
Kroki naprawcze
Przed nawiązaniem zdalnego dostępu należy odpowiednio skonfigurować ustawienia, aby połączenie zostało nawiązane.
Aby dowiedzieć się, jak skonfigurować zdalny dostęp, zobacz tutaj.
Problem 2: Ustawienia zdalnego dostępu zostały poprawnie skonfigurowane w ustawieniach kamery, ale port jest zamknięty przez router.
Kroki zaradcze
Skorzystaj z poniższej strony internetowej, aby sprawdzić, czy port jest zamknięty przez router. Pozostaw ustawienie IP bez zmian; wprowadź numer portu i kliknij przycisk Sprawdź.
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
Jeśli ustawienia dostępu zdalnego są prawidłowe, a router działa prawidłowo, ustawienie portu wskaże, że jest otwarty.
Jeśli Port pokazuje, że jest zamknięty, wykonaj następujące kroki, aby go otworzyć. 
1) Sprawdź, czy ustawienia przekierowania portów są prawidłowe w ustawieniach routera.
2) Jeśli ustawienia zostaną zweryfikowane jako prawidłowe, sprawdź całą sieć, aby upewnić się, że nie jest zainstalowany drugi router. Zwykle drugi router instaluje się pomiędzy bieżącym routerem a modemem kablowym/bramą prowadzącą do samego połączenia internetowego. Jeśli zostanie znaleziony drugi router, w tym urządzeniu konieczne będzie skonfigurowanie przekierowania portów.
3) Zmień port HTTP i ponownie skonfiguruj przekierowanie portów na routerze. Dzieje się tak w przypadku, gdy bieżący port korzysta z innego rodzaju usług, które mogą blokować dostęp do kamery.
4) Niektóre usługi ISP blokują porty, zwłaszcza niektóre określone porty. Sprawdź, czy używany port nie jest blokowany przez usługodawcę. Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków okaże się, że porty dla Twojej usługi są zablokowane. Skontaktuj się konkretnie z dostawcą usług internetowych i poproś o otwarcie portu specjalnie dla Twojej usługi.
3. DDNS nie jest zsynchronizowany z zewnętrznym adresem IP sieci kamer.
W takim przypadku kamera jest już dostępna przy użyciu zewnętrznego adresu IP i portu. 
Przykład http://27.38.56.15:88
Ale stan DDNS nie powiódł się (brak synchronizacji z zewnętrznym adresem IP), dlatego nie można zdalnie podłączyć kamery za pomocą DDNS i portu.
Proszę zapoznać się z artykułem Jak rozwiązać problem związany z awarią DDNS – kamera SD?
4. Inne czynniki mogą powodować ten problem.
1) Niektóre routery nie pozwalają na pętlę zwrotną. 
Innymi słowy, jeśli uzyskasz dostęp do kamery na komputerze, który łączy się z tym samym routerem co kamera poprzez DDNS+Port, router zablokuje to połączenie. 
Aby rozwiązać problem, wystarczy uzyskać dostęp do kamery za pomocą portu LAN IP+, który można znaleźć w narzędziu wyszukiwania sprzętu.
Spróbuj także użyć DDNS i portu, gdy jesteś na zewnątrz w innej sieci.
2) Kamera nie jest podłączona do Internetu.   
Użyj komputera podłączonego do tego samego routera co kamera, aby odwiedzić witryny takie jak www.google.com i sprawdzić, czy może on prawidłowo uzyskać dostęp do Internetu.
3) Zapora routera blokuje synchronizację DDNS z zewnętrznym adresem IP.    
Zaloguj się do routera i wyłącz zaporę. Następnie uruchom ponownie kamerę, aby sprawdzić, czy możesz uzyskać do niej dostęp poprzez port DDNS+. 
Jeśli nie masz pewności, jak skonfigurować router, potwierdź obsługę routera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl