Foscam  Polska Dystrybutor sklep online
Dlaczego nie otrzymuję wiadomości alarmowych w aplikacji Foscam?

Przegląd: Zwykle komunikaty alarmowe można odbierać za pośrednictwem aplikacji Foscam po uruchomieniu alarmu kamery Foscam w przypadku wykrycia człowieka/ruchu/dźwięku. Jeśli te wiadomości nie są odbierane, wykonaj poniższe rozwiązania, aby naprawić tę sytuację.

Rozwiązanie 1: Upewnij się, że oprogramowanie aparatu ma najnowszą wersję, a aplikacja Foscam została zaktualizowana do najnowszej wersji.
Odwiedź sklep Apple App Store lub Google App Store i sprawdź, czy na telefonie komórkowym jest aktualnie zainstalowana najnowsza wersja aplikacji.


Rozwiązanie 2: Sprawdź, czy w monitorowanej kamerze są włączone ustawienia wykrywania ruchu/dźwięku.
• Zaloguj się do kamery poprzez aplikację Foscam na telefonie komórkowym i przejdź do obrazu wideo na żywo z kamery-->Ustawienia-->Alarm, aby włączyć alarm dla Twojej kamery.

Rozwiązanie 3: Sprawdź, czy funkcja wiadomości push jest włączona w aplikacji Foscam.
•  Zaloguj się do aplikacji Foscam i przejdź do Ustawienia aplikacji → Wiadomości push, aby włączyć tę funkcję dla swojego aparatu.

 

Rozwiązanie 4: Sprawdź, czy powiadomienia  dla aplikacji Foscam są włączone na urządzeniu inteligentnym i nie są zablokowane. Powinno to znajdować się w Ustawieniach powiadomień na urządzeniu inteligentnym.

Rozwiązanie 5: Sprawdź, czy w kamerze wystąpiło zdarzenie wywołane alarmem.
Zaloguj się do kamery poprzez sieć LAN za pomocą przeglądarki internetowej lub Foscam VMS i przejdź do Ustawienia → Status → Rejestr, aby sprawdzić aktywność kamery i sprawdzić, czy urządzenie zarejestrowało jakieś zdarzenia alarmowe.



Krok 6: Tymczasowo usuń kamerę z aplikacji Foscam i dodaj ją ponownie.
Jeśli zapisane ustawienie mogło zostać uszkodzone, spowoduje to usunięcie ostatnich ustawień zapisanych w aplikacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl