Foscam  Polska Dystrybutor sklep online
Jak naprawić błąd „zaloguj się ponownie po zainstalowaniu wtyczki”?

W pierwszej kolejności sugerujemy skorzystanie z naszego nowego oprogramowania Foscam VMS, które nie potrzebuje żadnej wtyczki do przeglądania i zarządzania kamerą na komputerze.

Przejdź do  https://www.foscam.com/downloads/app_software.html  , pobierz i zainstaluj. Jeśli nalegasz, aby zalogować się do kamery za pomocą przeglądarki internetowej, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Omówienie: Podczas korzystania z kamery HD wtyczki przeglądarki internetowej zostały pomyślnie zainstalowane, jednak użytkownik może zobaczyć komunikat o błędzie „Zaloguj się ponownie po zainstalowaniu wtyczki”. Dzieje się tak dlatego, że przeglądarka w dalszym ciągu blokuje uruchomienie wtyczki podczas próby uzyskania dostępu do kamery. Może to być również spowodowane wieloma przyczynami, w tym blokadą wyskakujących okienek celowo uniemożliwiającą przeglądarce uruchomienie odpowiedniej wtyczki. Pamiętaj, aby wyłączyć blokadę wyskakujących okienek podczas uzyskiwania dostępu do produktów Foscam.

 

Rozwiązania:
Chrome (system operacyjny Windows)
Uruchom przeglądarkę i w pasku adresu wpisz adres chrome://components
Znajdź pnacl znajdujący się na liście; jeśli wskazany numer wersji to 0.0.0.0, komponent nie został zaktualizowany. Kliknij opcję Sprawdź aktualizację, aby zaktualizować komponent pnacl i ponownie uruchomić przeglądarkę po zakończeniu aktualizacji.

Niektóre programy antywirusowe blokują uruchomienie wtyczki przeglądarki. Jeśli po aktualizacji wtyczki pnacl problem będzie się powtarzał, wyłącz tymczasowo program antywirusowy i spróbuj zalogować się do kamery.

Firefox w wersji 52 lub starszej (Windows)
Uruchom przeglądarkę Firefox i w pasku adresu wpisz about:addons i naciśnij Enter.
Kliknij Wtyczki, znajdź nplIPCRegDLL i wybierz opcję Zawsze aktywny. Zamknij przeglądarkę Firefox i uruchom ją ponownie. Spróbuj zalogować się do kamery.

Uwaga, Firefox w wersji powyżej 52 całkowicie zablokował wtyczkę Foscam do starych kamer, zamiast tego użyj przeglądarki Internet Explorer.

Internet Explorer (Windows)
Uruchom przeglądarkę Internet Explorer i przejdź do
Narzędzia → Opcje internetowe → Bezpieczeństwo → Poziom klienta → Kontrolki ActiveX i wtyczki
Włącz Pobierz niepodpisane kontrolki ActiveX
Włącz Inicjuj i skryptuj kontrolki ActiveX
Włącz Uruchom kontrolki ActiveX i wtyczki

Zamknij i uruchom ponownie przeglądarkę Internet Explorer i spróbuj zalogować się do kamery.

Ponadto, jeśli masz włączone filtrowanie ActiveX, kliknij opcję wyłącz je, aby wtyczka mogła działać.

Safari (MacOS)
Otwórz przeglądarkę Safari i przejdź do
opcji Ustawienia zabezpieczeń → Opcje wtyczek internetowych
Włącz opcję Zezwalaj na wtyczki.
Zamknij całkowicie przeglądarkę Safari, uruchom ją ponownie i spróbuj zalogować się do kamery.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl