Foscam  Polska Dystrybutor sklep online
Jak skonfigurować Gmaila do wysyłania e-maili alarmowych dla kamery Foscam HD?

W tym artykule przedstawiono podstawową konfigurację przy użyciu konta e-mail Google w celu wysyłania wiadomości e-mail alarmowych dla kamery HD Foscam. Czasami użytkownik może napotkać komunikaty o błędach, takie jak „Nie można znaleźć pliku dziennika smpt. Przekroczono limit czasu wysyłania poczty” lub „Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło” podczas próby korzystania z usługi Gmail. Poniżej znajduje się seria kroków rozwiązywania problemów w przypadku napotkania tych błędów. Dotyczy to wyłącznie kont e-mail Google.

Na Foscam VMS:

Krok 1:  Utwórz osobne hasło do swojej kamery.

Ponieważ firma Google zmieniła swoje zasady, prosimy zapoznać się z poniższym linkiem dotyczącym wymaganego hasła specyficznego dla aplikacji. W przeciwnym razie test e-mailowy nie powiedzie się.

https://support.google.com/mail/answer/185833?hl=en-GB

Poniżej znajdują się kroki ze zdjęciami:

1.: Zaloguj się do Gmaila i przejdź do Bezpieczeństwo, aby włączyć weryfikację dwuetapową i przejdź do Hasła aplikacji.

2.: Wybierz „Wybierz aplikację” i „Inne (nazwa niestandardowa)”.

3.: Wprowadź nazwę, którą lubisz i kliknij „GENERUJ”.

4.: Następnie otrzymasz hasło. Wprowadź 16-cyfrowe hasło w polu Hasło SMTP na stronie ustawień poczty e-mail.

Krok 2: Sprawdź, czy na ekranie Ustawienia poczty aparatu wprowadzono prawidłowe dane logowania i ustawienia. Jeśli jeden znak lub parametr jest wyłączony, spowoduje to wygenerowanie błędów.

 

W przeglądarce na komputerze:

Krok 1:  Utwórz osobne hasło do swojej kamery.

Ponieważ firma Google zmieniła swoje zasady, prosimy zapoznać się z poniższym linkiem dotyczącym wymaganego hasła specyficznego dla aplikacji. W przeciwnym razie test e-mailowy nie powiedzie się.

https://support.google.com/mail/answer/185833?hl=en-GB

Poniżej znajdują się kroki ze zdjęciami:

1.:  Zaloguj się do Gmaila i przejdź do Bezpieczeństwo, aby włączyć weryfikację dwuetapową i przejdź do Hasła aplikacji.

2.:  Wybierz „Wybierz aplikację” i „Inne (nazwa niestandardowa)”.

3.:  Wprowadź nazwę, którą lubisz i kliknij „GENERUJ”.

4.:  Następnie otrzymasz hasło. Wprowadź 16-cyfrowe hasło w polu Hasło SMTP na stronie ustawień poczty e-mail.

Krok 2: Sprawdź, czy na ekranie Ustawienia poczty aparatu wprowadzono prawidłowe dane logowania i ustawienia. Jeśli jeden znak lub parametr jest wyłączony, spowoduje to wygenerowanie błędów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl